آب و هوا در دبی در زمان های مختلف

دبی که به عروس خاورمیانه معروف است یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته تغییرات زیادی را به خود دیده است. با این تغییرات، دبی سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است. به دبی سفر کنید تا سازه‌های منحصربه‌فردی را ببینید که در هیچ کجای دنیا یافت نمی‌شوند، از جمله برج خلیفه، سواحل زیبا و بیابان‌های بکر. اما قبل از سفر به دبی نکاتی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید که در زیر مهمترین نکاتی را که باید به آنها توجه کامل داشته باشید را توضیح می دهیم.


آب و هوا در دبی در زمان های مختلف

توجه به آب و هوا قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کنید. این کشور در زیر خط استوا قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن کم است. در نتیجه هوای این کشور معمولا آفتابی و خشک است و برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند آزاردهنده است و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. بنابراین در تابستان و تابستان هوا گرم و مرطوب است و میانگین دمای این کشور به 48 درجه سانتیگراد می رسد.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه یعنی از آبان تا پایان بهمن ماه است. در این ماه ها دمای هوا بین 20 تا 27 درجه متغیر است و حتی می توانید در سواحل آبی زیبای دبی شنا کنید و از کویر اطراف لذت ببرید.


چند ساعت می توانید از تهران به دبی پرواز کنید؟

یکی دیگر از نکات مهم قبل از سفر به دبی توجه به زمان پرواز است. پرواز مستقیم تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.



بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد. یکی از مهم ترین کارهایی که باید قبل از سفر به دبی انجام دهید، رزرو اتاق در یکی از این هتل ها است. این شهر مدرن تعدادی از بهترین هتل های جهان را برای اقامت مسافران دارد. در ادامه تعدادی از این هتل های مجلل این شهر را معرفی می کنیم.



هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران بی نظیر با غذاهای بین المللی می باشد. این هتل همچنین دارای سرویس رفت و برگشت رایگان به مراکز خرید، مرکز شهر دبی و غیره می باشد.

آدرس: امارات تاورز، جاده شیخ زاید



هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی هتل قرار دارد و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی مانند: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوهای ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP می باشد.

ایندیز: دبی، بر دبی، مرکز خرید وافی، جاده شیخ رشید



هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب شهر دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق است که هر اتاق نمای پانوراما از شهر را ارائه می دهد. هتل تاج دارای رستوران هایی است که انواع غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی را سرو می کنند.

آدرس: دبی سنترال، برج خلیفه



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا ویو منظره ای خیره کننده از خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران مختلف با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی.



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های مدرن 5 ستاره دبی است که دارای 225 اتاق است و در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه با ماشین تا دبی مال و برج خلیفه و 30 دقیقه تا ساحل دبی قرار دارد. . همچنین امکانات این هتل به شما این امکان را می دهد که خاطره خوبی از سفر به دبی داشته باشید.

آدرس: دبی، قایق سواری و باشگاه گلف



با ما در امان بمانید

هتل مینا السلام یک هتل 5 ستاره در شهر دبی است. این هتل دارای 292 اتاق با منظره دریا و ساحل می باشد. منظره دریا و آب در کنار صحرای دبی درگیری جالب و بی نظیری را ایجاد کرده است، علاوه بر این، هتل مینا السلام اتاق های ویژه ای برای افراد معلول و سالمندان دارد.

ایخیلی: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



اخرین حرف

در این مقاله سعی کرده ایم قبل از سفر به دبی راهنمای جامع و کاملی برای سفری فراموش نشدنی به شما ارائه دهیم. اگر در حین اقامت در دبی به خودرو نیاز داشتید، می توانید از خدمات کرایه خودرو شرکت معروف و محبوب اجاره سعادت بهره مند شوید. به یاد داشته باشید که استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود

[ بازدید : 635 ]

[ يکشنبه 20 فروردين 1402 ] 17:31 ] [ نویسنده خزر ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]