لابیاپلاستی با لیزر


زیباسازی واژن یکی از دغدغه های مناسب زنان در زندگی مدرن و عصر جدید است. با پیشرفت علوم پزشکی و جراحی، تقریباً هر کار زیبایی غیر ممکن است. فطرت انسان کمال گرا و زیبایی دوست است به همین دلیل دانش پزشکان زیبایی در این زمینه به ما کمک می کند تا به تصویر کاملی که داریم دست پیدا کنیم. لابیاپلاستی با لیزر یکی از روش های جراحی زیبایی در ناحیه تناسلی بانوان است که متقاضیان خاص خود را در فرآیند لابیاپلاستی با روش های مختلف دارد.


لیپوپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر یک روش جراحی برای کوچک کردن لبه های لابیا است. جراح با کمک لیزر، بافت اضافی لابیا مینور را برمی دارد و آن را کوچکتر و متقارن می کند. این روش لابیاپلاستی نسبت به روش های دیگر خونریزی کمتری دارد و البته بیمار در حین عمل کمتر احساس ناراحتی می کند. لابیاهای شکم از دو قسمت لابیا مینور و لابیا بزرگ تشکیل شده است که در فرآیند لابیاپلاستی پزشک با استفاده از قیچی جراحی یا لیزر این لابیاها را با توجه به درخواست بیمار کوچکتر و متقارن می کند. زیباتر لابیا در واقع چین پوستی در اطراف واژن است. غشای خارجی لابیا ماژور ضخیم تر است و از قسمت بیرونی اندام تناسلی محافظت می کند و پس از بلوغ با موهای نرم پوشیده می شود. پوشش داخلی لابیا مینور از دهانه مجرای ادرار و واژن محافظت می کند.



برای انجام لیزر لابیاپلاستی به بهترین متخصص زنان در تهران مراجعه کنید

لابیاپلاستی با لیزر (LRL) به دلایل مختلفی انجام می شود، اما اکثر متقاضیان به دلایل زیبایی کاندید جراحی هستند، اما برخی از خانم ها نیز به دلایل پزشکی درخواست لابیاپلاستی دارند. برای مثال، لابیای بزرگ، بیرون زده، ناهموار یا تصادفاً آسیب دیده ممکن است باعث ناراحتی و درد فرد در حین ورزش یا رابطه جنسی شود، بنابراین نیاز به لابیاپلاستی با لیزر دارد که مطمئن ترین روش است. در حین لابیاپلاستی و بسته به دلیل آن، جراح پلاستیک یکی از موارد زیر را انجام می دهد:

بخشی از بافت لابیا برای کاهش اندازه آن برداشته می شود.

فیلر یا چربی به لابیا تزریق می شود تا بزرگ شود.

او لب ها را با کمک بافت دیگری از بدن بازسازی می کند.


لابیاپلاستی با لیزر در تهران

لیزر در جراحی با ارسال نور شدید به بافت مورد استفاده قرار می گیرد. انرژی حرارتی (گرما) می تواند بافت را تخریب، تبخیر، انعقاد (هموستاز) و قطع کند. به همین دلیل می توان از لیزر در بسیاری از زمینه های پزشکی استفاده کرد. جراحی لابیا با لیزر جایگزینی برای جراحی با چاقو است که متقاضیان نباید انتظار داشته باشند که غیرمنطقی باشد.

قبل از لابیاپلاستی، لابیا ممکن است به اندازه ای بزرگ شود که هنگام راه رفتن یا پوشیدن شلوار تنگ و ورزش، فرد را آزار دهد. با کمک جراحی، پزشک می تواند با زیباسازی لابیا، هم ناراحتی بیمار را کاهش دهد و هم احساس فرد را نسبت به خود بهبود بخشد. آن را بهبود بخشید ممکن است گاهی اوقات این احساس رضایت را نادیده بگیرید، اما فراموش نکنید که اولین عامل اعتماد به نفس، رضایت از خود است. پس اگر به هر دلیلی از فرم لابیای خود ناراضی هستید بدون هیچ شرمی از بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران کمک بگیرید تا ابتدا رضایت شخصی و سپس نتیجه این عمل را افزایش دهید. به اثرات منفی آن فکر کنید. شما


پزشکانی که لابیاپلاستی با لیزر انجام می دهند!

وب سایت ها و شبکه های اجتماعی می توانند در انتخاب جراح در بین پزشکانی که لابیاپلاستی انجام می دهند کمک شایانی کنند. حتما قبل از انجام لابیاپلاستی تحقیق خوبی برای این منظور انجام دهید تا بعداً دچار مشکلات خطرناکی نشوید. لابیاپلاستی تقریباً یک جراحی نوظهور است، بنابراین تعداد کمی از پزشکان با تجربه در این زمینه مشغول به کار هستند. دانش و تجربه پزشک برای موفقیت عمل بسیار مهم است. دکتر. فرزانه درویش زاده جراح و متخصص زنان، زایمان و زایمان است که با توجه به تجربه ای که در جراحی زیبایی واژن دارد، می تواند کمک موثری به مراجعین خود در انجام لابیاپلاستی با حداقل خطر کند. در لابیاپلاستی، تکنیک جراحی باید با توجه به شرایط و انتظارات بیمار تعیین شود. بسته به وضعیت بافت واژن بیمار، جراح می تواند لابیاپلاستی را با لیزر انجام دهد یا روش های کلاسیک را انتخاب کند.

رابطه جنسی بعد از لابیاپلاستی

لابیاپلاستی با لیزر روش پیچیده ای نیست و اغلب با بی حسی موضعی انجام می شود. اما پس از عمل، بیمار به مدت چند هفته به درمان های لازم نیاز دارد. بهتر است بیماران تا 6-3 هفته پس از جراحی رابطه جنسی نداشته باشند و اجازه دهند لابیاها به طور کامل بهبود یابند.



لابیاپلاستی ویرجین

پوشیدن شلوارهای ورزشی تنگ و زیبایی واژن نیز از مسائل مهم دختران بود. لابیاپلاستی با لیزر بکارت دختران را از بین نمی برد. از آنجایی که این عمل در قسمت بیرونی واژن و لابیا انجام می شود، حتی دختران مجرد نیز می توانند این عمل را با خیال راحت و بدون نگرانی انجام دهند و به ظاهر دلخواه خود برسند.


عوارض لابیاپلاستی با لیزر

هر روش دارای مزایا و معایبی است و جراح باید تصمیم بگیرد که کدام روش برای کدام بیمار بهترین است. مانند هر روش دیگری، لابیاپلاستی با لیزر دارای خطرات و عوارض بالقوه ای مانند کبودی، تورم، درد و کیست های اپیدرموئید است. با این حال، خطر کمتری نسبت به روش های دیگر دارد. جراحی لابیاپلاستی با لیزر خون بسیار کمی دارد، بنابراین زمان عمل کوتاه‌تر از روش‌های دیگر است. از طرفی عیب آن افزایش زمان بهبودی بیمار به دلیل آسیب بافتی در ناحیه برش لیزر است.

ادامه مقاله: https://payju.ir/content/لابیاپلاستی-شیراز-و-دکتر-جوانسازی-واژن-در-شیرا

[ بازدید : 193 ]

[ سه شنبه 23 خرداد 1402 ] 10:33 ] [ نویسنده خزر ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]