پمپ کارواش صنعتی


لازم است بدانید که این کارواش صنعتی یکی از وسایل کاربردی است. این وسیله یکی از نمادهای پیشرفت بشر است و کمک زیادی به بهبود امور می کند. یک پمپ کارواش می تواند ماشین، تهویه مطبوع یا سایر دستگاه های ما را در 10-15 دقیقه شستشو و تمیز کند. علاوه بر این، بیشتر اوقات می توانید از لباسشویی در خانه استفاده کنید و زمان و تلاش خود را برای خروج از خانه تلف نکنید. این دستگاه کارآمد باعث صرفه جویی در آب و زمان شما می شود. از آنجایی که فشار آب بسیار قوی است، در این صورت سرعت کار شما افزایش می یابد و بدون اتلاف وقت، ماشین یا وسیله دیگری را می شویید. از طرفی به کمک دسته لنس می توانید تمام قسمت های باریک و منحنی و تمام قسمت های صعب العبور را به راحتی تمیز کنید. انواع و قیمت پمپ کارواش صنعتی را می توانید از نمایندگی های معتبر این واحد مطلع شوید.

انواع پمپ کارواش صنعتی

لازم به ذکر است که پمپ های کارواش به دو دسته اصلی تقسیم می شوند. پمپ جابجایی مثبت و پمپ گریز از مرکز، دسته اول: پمپ پیستونی، پمپ دنده ای، پمپ دیافراگمی، پمپ اندازه گیری، پمپ پریستالتیک، پمپ لوبی، پمپ شناور، پمپ بشکه ای و پمپ مغناطیسی و شیمیایی، پمپ های گل، پمپ های خانگی، پمپ های ارت، پمپ های صنعتی ، آب و فاضلاب، خود تعلیق، گریز از مرکز افقی و عمودی، پمپ چند مرحله ای شناور و غیره. در دسته دوم از پمپ ها برای آب گرم یا سرد، برق، بنزین و گازوئیل استفاده می شود.

فشار خروجی آب کارواش خانگی حدود 70 تا 170 بار و در کارواش صنعتی 200 بار است. پمپ از لوازم جانبی مانند گیج فشار، شیر فشار شکن، تفنگ، لنج، آکومولاتور و فیلتر پمپ پیستونی تشکیل شده است. آنها همچنین با توجه به عملکرد و شرکت سازنده آنها دارای انواع مختلفی از مواد بدنه مانند فولاد و برنز هستند. اجزای پمپ کارواش عبارتند از: پیستون، سیلندر، صفحه زاویه دار، صفحه شیار، محور متحرک و رگلاتور پیستون. انواع و قیمت پمپ های کارواش صنعتی در دفترچه راهنمای آنها ذکر شده است.

تفاوت پمپ های صنعتی و خانگی برای شستشو

این موتور کارواش صنعتی از نوع القایی بوده و برای استفاده طولانی مدت طراحی شده است و باید گفت که طول عمر و قدرت آنها نیز طولانی است. اما کارواش خانگی نوعی مونتاژ موتور است. به طور کلی تمامی قطعات کارواش صنعتی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به عنوان مثال، جنس سرسیلندر کارواش های صنعتی مس است، در حالی که کارواش های خانگی از آلومینیوم یا مس ثانویه ساخته می شوند. به طور معمول، کارواش خانگی دارای فشار جریان پایین تا 110 بار و کارواش های صنعتی تا 200 بار هستند. به همین دلیل است که پیستون های آن از سرامیک ساخته شده است تا در هنگام استفاده منظم از آسیب جلوگیری کند.

لازم به ذکر است که پمپ کارواش قابلیت اتصال به برق تک فاز با سرعت 100 بار را دارد. اما برای استفاده بیشتر باید از برق سه فاز استفاده کرد. زیرا برق تک فاز توان کافی برای روشن شدن دستگاه را ندارد. به طور کلی کارواش های خانگی نسبت به شیلنگ ها کارایی بیشتری دارند. https://ajdarkala.ir/industrial-car-wash-pump/

کاربرد پمپ کارواش صنعتی

در طبقه بندی دیگر کارواش ها را می توان به سه گروه صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی تقسیم کرد که از نظر قدرت موتور و فشار بار الکتریکی با هم تفاوت دارند. یکی از مهمترین کاربردهای کارواش های صنعتی رسوب زدایی، چربی زدایی، رنگ زدایی، شستشوی تجهیزات و دستگاه های صنعتی می باشد. از این تجهیزات صنعتی می توان در صنایعی مانند: پتروشیمی، نفت، گاز، لوله سازی و سرامیک سازی استفاده کرد. همچنین از این کارواش های بدون ماشین لباسشویی می توان برای مصارف خانگی به عنوان مثال برای سالن، خانه، راهرو، پارکینگ و همچنین سطوح سنگی، سیمانی، آجری و شیشه ای استفاده کرد. پمپ کارواش یا واتر جت وسیله شستشویی است که داخل آن پمپ پیستونی دارد و به راحتی می تواند سقف ها، پیاده روها، سطل های زباله بزرگ، ترازو استخر و ... را شستشو دهد.

علائم در کارواش برای استفاده بهتر

روی هر وسیله ای اختصار نوشته می شود و برای استفاده بهتر و صحیح تر بهتر است معنی آنها را بدانید. به عنوان مثال: GPM مخفف فشار آب است، هر چه فشار آب هنگام شستشو بیشتر شود، زمان کمتری برای تمیز کردن صرف می کنید. PSI همچنین مخفف فشار بار الکتریکی است و به فشار اعمال شده به موتور ماشین اشاره دارد. در نهایت، خروجی GPM و PSI عملکرد تمیز کردن دستگاه را نشان می دهد.

سرعت شستشو با پمپ سینک های صنعتی و خانگی

در این مقاله اطلاعات جامع و مفیدی در مورد کارواش های صنعتی، انواع و دسته بندی های مختلف آن ها، کارایی این پمپ قدرتمند کارواش و تفاوت آن ها با مدل های خانگی و نیمه صنعتی را برای شما ذکر کرده ایم که می خوانید. برای سؤالات در مورد Le، یک مدل را انتخاب کنید و اجرای آن را دریافت کنید. شایان ذکر است انواع و قیمت پمپ های کارواش صنعتی از نمایندگی های معتبر آب نیرو موجود می باشد.

[ بازدید : 124 ]

[ چهارشنبه 18 بهمن 1402 ] 20:27 ] [ نویسنده خزر ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]