بهترین‌ پرینتر‌های چاپ عکس کدامند؟

کدام چاپگر برای چاپ عکس مناسب است؟

عکس ها و مشاهده آنها در گوشی هوشمند یا کامپیوتر بهترین راه برای مرور خاطرات خوش گذشته است. اما هیچ چیز بهتر از لمس این خاطرات با دستانتان نیست. برای تجربه حس شیرین، به یک چاپگر عکس رنگی مناسب نیاز دارید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که کدام چاپگر برای چاپ عکس مناسب است. با ما همراه باشید تا با بهترین چاپگرهای عکس موجود در بازار در سال 2022 آشنا شوید.



آیا چاپگر جوهرافشان یا لیزری برای چاپ عکس بهتر است؟

مقایسه عملکرد پرینترهای جوهرافشان و لیزری برای چاپ عکس

قابلیت چاپ عکس پرینترهای لیزری و جوهرافشان یکی از مهم ترین ملاحظات مصرف کنندگان قبل از خرید چاپگر است. اولین و مهم ترین سوالی که قبل از خرید چاپگر باید به آن پاسخ دهید این است: آیا به دنبال یک چاپگر عکس اختصاصی هستید یا دستگاهی می خواهید که قابل حمل باشد و بتوان از آن برای چاپ مجدد عکس های دیجیتال خود استفاده کرد؟

پاسخ روشن به این سوال به شما کمک می کند تا بهترین راه حل ممکن را انتخاب کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید. اما اگر بخواهیم چاپگرهای مبتنی بر چاپگرهای لیزری و جوهرافشان را با هم مقایسه کنیم، باید بگوییم که چاپگرهای جوهرافشان گزینه های بهتری برای چاپ عکس هستند، به شرطی که از جوهر و پودر مناسب برای چاپ عکس استفاده شود. اما اگر می خواهید اسناد اداری را به صورت رنگی با سرعت و دقت چاپ کنید، چاپگرهای لیزری رنگی اچ پی را به شما پیشنهاد می کنیم.

کیفیت عکس های چاپ شده با چاپگرهای جوهرافشان بهتر از عکس های چاپ شده با چاپگر لیزری است که مربوط به جوهر استفاده شده در این دستگاه ها می باشد. البته باید این را هم بدانید که پرینترهایی که با کارتریج رنگدانه کار می کنند بهتر از چاپگرهایی که از کارتریج جوهر رنگی استفاده می کنند، کار می کنند.


رابطه بین کیفیت عکس و کاغذ چاپگر. بهترین کاغذ برای عکاسی چیست؟

نوع و کیفیت کاغذ استفاده شده در چاپگر تاثیر زیادی در کیفیت عکس چاپ شده دارد. بسته به اینکه چگونه از عکس خود استفاده می کنید و چه انتظاری از کیفیت آن دارید، نوع کاغذی که انتخاب می کنید نیز متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال: اگر می خواهید عکس خود را قاب کنید، استفاده از کاغذ گلاسه انتخاب خوبی نخواهد بود. چون عکس براق پشت قاب شیشه ای جلوه خوبی ندارد.



بهترین کاغذ برای چاپ عکس

بهترین کاغذ برای چاپ عکس. و کیفیت تصاویر چاپ شده بسیار بالاست. اما اگر به دنبال استاندارد بسیار بالایی برای عکس های خود نیستید. کاغذ ساده انتخاب خوبی برای شماست.



بهترین چاپگرهای عکس خانگی و حرفه ای کدامند؟

اچ پی و کانن دو نمونه از بهترین برندهای جهان در صنعت تولید چاپگر هستند که محصولات باکیفیت را به بازار جهانی ارسال می کنند. نمونه هایی از بهترین چاپ عکس موجود از هر دو شرکت معروف عبارتند از:

چاپگر جوهرافشان حرفه ای CanonPROGRAF PRO-1000 Photo

چاپگرهای Canon imagePROGRAF PRO-1000

Canon imagePROGRAF PRO-1000 در ردیف پرینترهای جوهرافشان حرفه ای برای چاپ عکس قرار دارد. کیفیت چاپ این دستگاه 1200*2400 dpi می باشد و همچنین از فناوری چاپ FINE Canon بهره می برد. این چاپگر تک کاره مجهز به کارتریج Canon PFI-1000 با ظرفیت 80 میل است و با وای فای به شبکه متصل می شود.



چاپگر عکس جوهر افشان HP ENVY 6055

چاپگر عکس جوهرافشان HP ENVY 6055

اگر به دنبال یک چاپگر خوب با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، چاپگر HP ENVY 6055 یک گزینه عالی برای شماست. این دستگاه یک چاپگر خانگی ایده آل برای چاپ عکس است و یکی از پرینترهای جوهرافشان محبوب در بازار است. وضوح چاپ رنگی این دستگاه 1200*4800 dpi و چاپ سیاه و سفید آن نیز 1200*1200 dpi می باشد.


چاپگر جوهرافشان چندکاره Canon PIXMA TS8320


دستگاه جوهر افشان All-in-one Canon PIXMA TS8320

چاپگر جوهرافشان همه کاره Canon PIXMA TS8320 یک چاپگر همه کاره است که قادر به چاپ عکس های با کیفیت بالا است. این درج کاغذ 100 برگ، قرار دادن کاغذ در چاپگر را آسان می کند.

کنترل پنل لمسی چاپگر همه کاره Canon PIXMA TS8320 علاوه بر کیفیت چاپ بالا، تجربه کاربری بسیار دلپذیری را برای شما فراهم می کند. از دیگر مزایای این چاپگر محبوب می توان به امکان چاپ دوبل و امکان ارسال دستورات از طریق الکسا یا دستیار گوگل اشاره کرد.



چاپگر لیزری رنگی HP Color LaserJet Pro M454dw

چاپگر لیزری رنگی HP LaserJet Pro M454dw

چاپگر همه کاره رنگی HP Color LaserJet Pro M454dw یکی دیگر از چاپگرهای مناسب برای چاپ عکس است و همچنین قابلیت اتصال به شبکه وای فای را دارد. سایز چاپ این چاپگر لیزری A4 می باشد و قابلیت چاپ دوبله از مزیت های اصلی این دستگاه می باشد.



چاپگر چندکاره لیزری رنگی Canon imageCLASS MF445dw

عکس پرینتر لیزری چند رنگ CanonCLASS MF445dw

Canon Image Class MF445dw یک چاپگر لیزری چند منظوره است که قابلیت اسکن، فکس، چاپ بی سیم و کپی را نیز به کاربران خود ارائه می دهد. ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه 250 برگ و ظرفیت چاپ ماهانه آن 80000 برگ می باشد. اگر به دنبال یک چاپگر مناسب برای چاپ عکس هستید که امکان چاپ دو نسخه را نیز به شما بدهد، Canon Image CLASS MF445dw یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.



چاپگر لیزری رنگی HP Color LaserJet Pro Multifunction M479fdw

چاپگر لیزری رنگی HP Color LaserJet Pro Multifunction M479fdw

از دیگر پرینترهای مناسب برای چاپ عکس می توان به HP Color LaserJet Pro M479fdw MFP اشاره کرد. این چاپگر لیزری چند منظوره دارای سرعت چاپ 27 صفحه در دقیقه است و امکان چاپ دو طرفه را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر چاپ دو طرفه، یکی دیگر از مزیت های مهم این دستگاه چاپ خودکار است.


اخرین حرف

در مقاله ای که خواندید، برای سوال "کدام چاپگر برای چاپ عکس بهتر است؟" ما در پاسخ به آنها گفتیم که چاپگرهای جوهرافشان برای این کار مناسب هستند. چاپگر ارائه شده در این مقاله یک چاپ کوچک است که برای چاپ عکس مناسب است. اگر به دنبال روش دیگری برای مقایسه و خرید آخرین آن هستید، به فروشگاه اینترنتی آوای فرهنگ آریا مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات خاص در این زمینه، حتما از کارشناسان ما سوال کنید.

منبع مقاله: چه پرینتری برای چاپ عکس مناسب است؟

[ بازدید : 178 ]

[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1402 ] 11:21 ] [ نویسنده خزر ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]