معرفی هفت سری زمان انتشار + خلاصه داستان


سریال «هفت» یکی از جدیدترین سریال های تلویزیونی داخلی است که به زودی کلید می خورد. در این مطلب به شما معرفی کامل سریال هفت ایرانی می پردازیم.

تماشاخون یکی از پلتفرم های جدید ایرانی است که شروع به کار کرد و سریال هیجان انگیزی را برای بینندگان آماده کرد. حال با شما همراه هستیم تا یکی از مجموعه های جدید او را معرفی کنیم.

سریال هفت به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی کیارش اسدی زاده به زودی روی پلتفرم تماشاخونه عرضه می شود. کار ساخت آن در سال 1399 آغاز شد و ساخت آن در خرداد 1400 به پایان رسید. مخاطبان نزدیک به دو سال منتظر انتشار این مجموعه بودند و پس از گذراندن چند مرحله، با پخش هفت از تئاتر موافقت شد. در مطلب بعدی این اثر، شما را با مجموعه ای از نمایش های هفت خانگی همراهی می کنیم. زمان پخش سریال هفت ایرانی.

ژانر سریال هفت درام ایرانی اجتماعی و هیجان انگیز است. همانطور که قبلا گفته شد، این سریال بین سال های 1399 تا 1400 تصویربرداری شده است و سازندگان آن مدتی است در حال مذاکره برای پخش این اثر از شبکه تلویزیونی خانگی هستند. در نهایت تصمیم بر این شد که این اثر به زودی (احتمالا مردادماه) روی پلتفرم تئاتر عرضه شود و چاپ شود.

داستان هفت از سریال ایرانی

در این قسمت با خلاصه ای از سریال هفت همراه شما خواهیم بود. این سریال درباره هفت دانش آموز است که مشکلات مالی زیادی دارند و می خواهند راهی برای رفع نیازهای خود بیابند. آنها وارد مسیری پر پیچ و خم، خطرناک و مخالف شدند. این اتفاق زندگی همه این افراد را نابود می کند.

برداشت شده از: https://tmk.ir/series/101699

[ بازدید : 191 ]

[ چهارشنبه 15 شهريور 1402 ] 11:38 ] [ نویسنده خزر ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]