چه دارویی برای از بین بردن زگیل تناسلی بهتر است؟ [درمان HPV]


بهترین دارو برای درمان زگیل تناسلی چیست؟ بی شک یافتن بهترین قرص برای زگیل تناسلی، یکی از شایع ترین بیماری های ویروسی دستگاه تناسلی در زنان و مردان در دهه اخیر، باید با دقت فراوان انجام شود. زیرا اگر این بیماری در مرحله اولیه کنترل و درمان نشود، احتمال ابتلای زنان به بیماری های خطرناک و سرطان دهانه رحم افزایش می یابد.

بهترین کرم ها برای درمان زگیل تناسلی عبارتند از: کرم آلدارا، پماد رزورسینول، سایمتیدین، کرم ایمیکیمود، ژل پودوفیلین و پودوفیلکس، پماد سینکاچی.

بهترین قرص ها برای درمان زگیل تناسلی در خانم ها عبارتند از: کپسول هگزیم آشبال شیمی، کپسول شیتاکه پلانتا، کپسول پاورفیت، کپسول اسپیرولینا RNG، کپسول قارچ دارویی مد قارچ شیتاکه.

در حال حاضر این بیماری درمان 100 درصدی ندارد و ویروس HPV همچنان در بدن بیمار به کار خود ادامه می دهد. درمان های مختلفی برای از بین بردن زگیل وجود دارد و بهترین گزینه استفاده از کرم ها، ژل ها و قرص هایی است که سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و از بروز زگیل جلوگیری می کند. داروهای درمان HPV و عسل زگیل تناسلی توسط برندهای مختلفی ساخته می شوند که در این مقاله  فرازطب به بررسی بهترین آنها می پردازیم.

در مورد دکتر داروخانه آنلاین بهمنی (دارهوم) با امکان خرید اینترنتی دارو، محصولات آرایشی و بهداشتی، مکمل های غذایی و تجهیزات پزشکی می توانید از مرحله بررسی، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل، مراحل سفارش آنلاین را تکمیل کنید. Daruhome به شما کمک می کند تا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید تا محصولات مورد نظر خود را با تخفیف های ویژه و استثنایی به دست آورید.

انواع داروهای درمان HPV و پماد برای زگیل تناسلی

بیماری های مقاربتی بر اندام تناسلی مردان و زنان تأثیر می گذارد. در واقع این بیماری می تواند از راه جنسی نیز منتقل شود و گلو را درگیر کند. با این حال، بیشترین تأثیر آن بر روی آلت مردانه است.

این بیماری ناشی از ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV را می توان به راحتی با بهترین قرص های زگیل تناسلی کنترل و درمان کرد. این قرص ها حاوی ترکیبات ضد ویروسی و تقویتی هستند که با افزایش ایمنی بدن، روند بهبودی را تسریع می کنند. این داروها بسته به شدت بیماری و نوع ویروس HPV که فرد به آن مبتلا شده است، تجویز می شود. در زیر به بررسی انواع داروها و پمادهای کندیلوم می پردازیم.

کرم آلدارا

این کرم یا پماد برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی به ویژه زگیل تناسلی استفاده می شود. کرم آلدارا یکی از تعدیل کننده های سیستم ایمنی است و با افزایش مقاومت بدن به بهبود سریعتر زگیل تناسلی روی پوست کمک می کند.

پماد رزورسینول

این دارو نیز در درجه اول تهیه می شود و به دلیل خاصیت ضد عفونی کنندگی به درمان انواع بیماری های عفونی و ویروسی کمک می کند. یکی از این بیماری ها زگیل تناسلی است که روی اندام تناسلی بزرگسالان ظاهر می شود.این دارو در کنار خاصیت لایه برداری خود به رفع زگیل تناسلی و ترمیم نواحی آسیب دیده پوست نیز کمک می کند.

سایمتیدین، بهترین قرص برای زگیل تناسلی

سایمتیدین یکی از داروهای خوراکی است که برای درمان بسیاری از مشکلات به ویژه زگیل تناسلی تجویز می شود. این دارو به دلیل خاصیت ضد اسیدی در کاهش و از بین بردن زگیل تناسلی بسیار موثر است.

سایمتیدین در دوزهای مختلف و به صورت قرص، شربت، کپسول و آمپول تولید می شود که اغلب به صورت قرص استفاده می شود. بنابراین برای دریافت نتایج موثر از قرص سایمتیدین باید تحت نظر پزشک آن را مصرف کنید.

مثل اون کرم

این کرم که یکی از داروهای فعلی برای درمان HPV می باشد در تمامی داروخانه ها به فروش می رسد. نحوه استفاده از آن نیز بسیار ساده است. کرم ایمیکیمود با تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان را تسریع می کند و از رشد سلول ها در قسمت های بیرونی پوست جلوگیری می کند.

ژل پودوفیلینا و پودوفیلوکس

قبل از اینکه بهترین قرص ها برای درمان زگیل تناسلی را بررسی کنیم، دو نمونه از بهترین کرم ها برای درمان زگیل تناسلی را معرفی می کنیم. Podophyllin یکی از موثرترین داروها در این زمینه است که از رزین گیاه Podophyllum همراه با الکل یا یک ترکیب بنزوئین تهیه می شود.

ژل پودوفیلین به صورت موضعی روی زگیل استفاده می شود. و به اندازه سایر روش های درمانی موثر است این داروی فعلی در کاهش رشد سلول های پوستی که باعث سرطان پوست می شوند بسیار مفید است.

پودوفیلوکس نیز یک ژل درمان زگیل تناسلی است که باید به صورت موضعی در ناحیه مورد نظر استفاده شود. البته این ژل برای درمان زگیل های دهانه رحم، واژن و مقعد مناسب نیست و استفاده زیاد از آن توصیه نمی شود.

پماد مصنوعی

استفاده از پماد Syncatechis یکی از سریع ترین راه ها برای درمان HPV است. این پماد از عصاره چای سبز تهیه شده و در رفع زگیل های خارجی و داخلی اطراف ناحیه تناسلی و مقعد موثر است. پماد سینرژی برای کمک به خلاص شدن از شر زگیل های طبیعی باید سه بار در روز به مدت چهار ماه استفاده شود.

لیست قرص های AHCC که زگیل تناسلی را درمان می کنند

حمایت از سیستم ایمنی یکی از موثرترین راه ها برای درمان سریع زگیل تناسلی است. در بیشتر موارد، ویروس با تقویت سیستم ایمنی بدن از بین می رود، بنابراین زگیل در بدن وجود ندارد. برخی از ویروس های HPV انواع خطرناکی هستند که در صورت ضعیف شدن سیستم در بدن باقی می مانند و باعث ایجاد زگیل می شوند.

بهترین قرص برای زگیل تناسلی قرص های AHCC هستند که در این زمینه بسیار مفید بوده و نتایج قابل قبولی در درمان این بیماری مشاهده شده است. این قرص ها که از عصاره کشت شده ریشه یا میسلیوم یک قارچ ژاپنی به نام شیتاکه ساخته می شوند، برای تقویت سیستم ایمنی بدن عمل می کنند. به همین دلیل برای از بین بردن ویروس پاپیلومای انسانی و پیشگیری از سرطان دهانه رحم ناشی از این ویروس استفاده می شود.

بر اساس نتایج تحقیقات، مصرف 3 گرم از این قرص ها در روز در ریشه کنی HPV موثر است. غذاهای AHCC غنی شده با آلفا گلوکان از قارچ شیتاکه دارای خواص ضد سرطانی هستند و با تحریک سیستم به درمان زگیل تناسلی کمک می کنند. در زیر بهترین قرص های AHCC را فهرست می کنیم.

قرص کینوکو پلاتینیوم برای کیفیت زندگی

قرص های کیفیت زندگی Kinoko AHCC Gold

کپسول Hexyme AHCC 500 Ashbal Chem 30

کپسول AHCC Ecomex

درمان صد در صد زگیل تناسلی

بهترین دارو برای زگیل تناسلی چیست؟ در تمام تلاش ها برای درمان بیماری HPV باید بگوییم که هیچ درمانی 100% برای از بین بردن کامل این ویروس وجود ندارد و بهترین قرص های زگیل تناسلی و زگیل به تقویت سیستم ایمنی و کنترل این بیماری کمک می کند.

درمان با این داروها به شرایط جسمانی، سن، جنسیت و نوع ویروس پاپیلومای انسانی نیز بستگی دارد. افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند قطعا نیاز به درمان طولانی مدت دارند. با ادامه درمان، این افراد طی دو سال به بهبودی 90 درصدی دست می یابند.

پس از این مدت، بیمار باید تحت نظر پزشک بماند تا احتمال عود زگیل کاهش یابد. در واقع، تمام داروها به درمان زگیل تناسلی کمک می کنند و تأثیر کمی در ریشه کنی کامل ویروس HPV دارند.

بهترین دارو برای زگیل تناسلی

مردان مبتلا به HPV برای درمان بیماری و از بین بردن زگیل تناسلی باید از داروهای تقویت کننده سیستم ایمنی بدن استفاده کنند. این فرآورده ها به صورت قرص و پماد و حاوی ترکیبات مقوی و ضد ویروسی مانند قارچ شیتاکه هستند. در ادامه به بررسی بهترین قرص های تقویت کننده مردانه می پردازیم.

قرص لوامیزول

قرص لوامیزول یکی از داروهای ضد ویروسی است که به تحریک سیستم ایمنی بدن کمک می کند. امروزه از این دارو در درمان بیماری های قارچی، ویروسی و باکتریایی که باعث ایجاد زگیل می شوند به دلیل خواص ویژه ای که دارد استفاده می شود. این دارو با فلج کردن ماهیچه ها به تضعیف یا از بین بردن ویروس HPV کمک می کند.

تبلتی پاورفیت

این قرص همچنین حاوی ترکیباتی از قارچ شیتاکه ژاپنی است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. مصرف روزانه این دارو باید تحت نظر پزشک باشد. در این صورت زمان درمان زگیل تناسلی هنگام مصرف این قرص کوتاه شده و مردان سریعتر بهبود می یابند.

بهترین قرص برای زگیل تناسلی زنانه

زنان بیشتر از مردان در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند. زیرا در صورت عدم دقت در درمان، احتمال سرطان دهانه رحم برای زنان بسیار بالاست. داروها و داروهای زیادی برای تقویت سیستم ایمنی برای زنان تولید می شود. در زیر چند نمونه خوب از این مولکول ها را ذکر می کنیم.

قرص هگزیم آشبالکم

کپسول شیتاکه پلانتا

کپسول آریان پاور فیت

کپسول جلبک اسپیرولینا RNG

غلاف قارچ دارویی شیتاکه

بهترین مکمل ها برای خرید و قیمت برای درمان و پیشگیری زگیل تناسلی

انواع مختلفی از داروهای زگیل تناسلی وجود دارد که همه آنها تأثیر مستقیمی بر تقویت سیستم ایمنی بدن دارند. بهترین قرص برای زگیل تناسلی حاوی عصاره قارچ شیتاکه است که یکی از داروهای AHCC است.

در کنار این قرص ها از پمادهای درمان کندیلوم نیز برای بهبود سریعتر این بیماری استفاده می شود. با استفاده مداوم از این قرص ها و پمادها با سایر روش های درمانی به مدت 2 سال، تا 90 درصد این ویروس از بدن ناپدید می شود، اما هنوز درمان 100 درصدی برای HPV وجود ندارد.

با تشکر از امکان خرید اینترنتی دارو، لوازم آرایشی، مکمل و تجهیزات پزشکی در داروخانه اینترنتی Dr. بهمنی (دورهمی) می توانید مراحل سفارش آنلاین را از مرور، انتخاب محصول، خرید و تحویل در محل تکمیل کنید. Daruhome با خرید محصولات مورد نیاز خود با تخفیف های ویژه و اختصاصی به شما کمک می کند در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

[ بازدید : 67 ]

[ دوشنبه 9 بهمن 1402 ] 9:38 ] [ نویسنده خزر ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]